Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 435 | 219 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Inma Rodríguez-ArduraFull Professor of Marketing at Universitat Oberta de CatalunyaVerifisert e-postadresse på uoc.edu
- María-Jesús Martínez-ArgüellesUniversitat Oberta de Catalunya (UOC), Professora agregadaVerifisert e-postadresse på uoc.edu
- Guillermo Maraver TarifaUniversidad de GranadaVerifisert e-postadresse på ugr.es
- Sean D. WilliamsArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Josep Lladós-MasllorensAssociate Professor of Economics and Business, Universitat Oberta de Catalunya (UOC)Verifisert e-postadresse på uoc.edu
- Eva Rimbau-GilabertUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)Verifisert e-postadresse på uoc.edu
- Joan Torrent-SellensFull Professor of Economics at Universitat Oberta de CatalunyaVerifisert e-postadresse på uoc.edu
- Julià Minguillón (0000-0002-0080-846...Universitat Oberta de Catalunya (UOC)Verifisert e-postadresse på uoc.edu
- Josep Cobarsí-MoralesUniversitat Oberta de Catalunya (UOC)Verifisert e-postadresse på uoc.edu
- Lluís Pastor PérezProfesor de Comunicación, Universitat Oberta de CatalunyaVerifisert e-postadresse på uoc.edu
Følg
Gisela Ammetller
Associate Professor of Marketing, Universitat Oberta de Catalunya
Verifisert e-postadresse på uoc.edu