Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2936 | 1714 |
h-indeks | 19 | 17 |
i10-indeks | 26 | 21 |
Medforfattere
Indranil GoswamiAssistant Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
Daniel M. BartelsUniversity of ChicagoVerifisert e-postadresse på uchicago.edu
Stephanie Y ChenLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
Adelle Xue YangAssistant Professor of Marketing, National University of SingaporeVerifisert e-postadresse på nus.edu.sg
Gal ZaubermanYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
Luxi ShenCUHK Business School, Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
Christian B HansenProfessor of Econometrics and Statistics, University of Chicago, Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
Christopher K. HseeUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
A. Yesim OrhunUniversity of Michigan, Ross School of BusinessVerifisert e-postadresse på umich.edu
Ya'acov RitovUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Robert McCullochArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
Ellie KyungAssociate Professor, Babson CollegeVerifisert e-postadresse på babson.edu
Timothy J. PleskacIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
Yang YangUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på warrington.ufl.edu
Følg![Oleg Urminsky](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=a2vrNw4AAAAJ&citpid=3)
Oleg Urminsky
Professor, University of Chicago Booth School of Business, Marketing
Verifisert e-postadresse på chicagobooth.edu - Startside