Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 55575 | 23125 |
h-indeks | 106 | 70 |
i10-indeks | 274 | 196 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dr Michelle Suzette JonesAssociate ProfessorVerifisert e-postadresse på swansea.ac.uk
- Daniel MuijsUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Christopher DayProfessor of EducationVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Pamela SammonsDepartment of Education University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Janet GoodallProfessor, Swansea UniversityVerifisert e-postadresse på swansea.ac.uk
- Donnie AdamsUniversity of Melbourne, AustraliaVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Andy HargreavesBoston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
- Geoff LindsayProfessor of Educational Psychology and Special Educational Needs, University of WarwickVerifisert e-postadresse på warwick.ac.uk
- James Spillaneprofessor of human development and social policy Verifisert e-postadresse på northwestern.edu
- David ReynoldsProfessor of Educational Effectiveness,University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Christopher N ChapmanPrincipal UX Researcher, Amazon Lab126Verifisert e-postadresse på amazon.com
- Adam SteinerMaynard Public SchoolsVerifisert e-postadresse på maynard.k12.ma.us