Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 10873 | 2866 |
h-indeks | 28 | 20 |
i10-indeks | 36 | 29 |
Medforfattere
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på marshall.usc.edu
- H. Jeff SmithMiami University (Ohio)Verifisert e-postadresse på miamioh.edu
- Francisca SinnAssociate Professor of Strategy and Family Business, Universidad Adolfo IbañezVerifisert e-postadresse på uai.cl
- Margaret S. ClarkYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Constanza Bianchi, PhDUniversidad Adolfo Ibañez - Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på uai.cl
- Ronald GoodsteinAssociate Professor of Marketing, Georgetown UniversityVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
- Susan FiskeEugene Higgins Professor, Emerita, Psychology & Public Affairs, Princeton UniversityVerifisert e-postadresse på princeton.edu
- Steven NeubergArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Subimal ChatterjeeProfessor of Marketing, Binghamton UniversityVerifisert e-postadresse på binghamton.edu
- Javier Palacios Fenech (ORCID: 0000...Verifisert e-postadresse på upf.edu
- Gary GaethUniversity of IowaVerifisert e-postadresse på uiowa.edu
- Jose Miguel BenaventeCorporación de Fomento de la Producción CORFOVerifisert e-postadresse på corfo.cl
- Ralph ErberDePaul UniversityVerifisert e-postadresse på depaul.edu
Følg