Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4277 | 1894 |
h-indeks | 36 | 26 |
i10-indeks | 72 | 47 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jonathan RixOpen University / Inland Norway University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Melanie NindProfessor of Education, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Clare WoodNottingham Trent UnivesityVerifisert e-postadresse på ntu.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- David MesserOpen UniversityVerifisert e-postadresse på OPEN.AC.UK
- Andrew J. HollimanUCL Institute of EducationVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Natalia KucirkovaUniversity of Stavanger, Norway and The Open University, UKVerifisert e-postadresse på uis.no
- Simon HayhoeAssociate Professor, University of Exeter, UKVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Gill CloughThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Jane SealeThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Khofidotur RofiahUniversitas Negeri Surabaya; Pedagogical University of Cracow, PolandVerifisert e-postadresse på unesa.ac.id
- Peter TwiningDirector, Belief2PracticeVerifisert e-postadresse på belief2practice.com
- Budiyanto .Universitas Negeri SurabayaVerifisert e-postadresse på unesa.ac.id
- Karen LittletonOpen UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Martin WoodheadYoung Lives, University of Oxford; Emeritus Professor, The Open University.Verifisert e-postadresse på qeh.ox.ac.uk