Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9358 | 3242 |
h-indeks | 49 | 31 |
i10-indeks | 98 | 69 |
Offentlig tilgang
Vis alle15 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martin ChodorowProfessor of Psychology and Linguistics, Hunter College and the Graduate Center of CUNYVerifisert e-postadresse på hunter.cuny.edu
- Mark D ShermisPrincipal, Performance Assessment Analytics, LLCVerifisert e-postadresse på shermis.com
- Nitin MadnaniDistinguished AI Engineer at ETSVerifisert e-postadresse på ets.org
- Yigal AttaliPrincipal Research Scientist, DuolingoVerifisert e-postadresse på duolingo.com
- Joel R TetreaultDataminrVerifisert e-postadresse på dataminr.com
- Norbert ElliotProfessor Emeritus of EnglishVerifisert e-postadresse på njit.edu
- Swapna SomasundaranETSVerifisert e-postadresse på ets.org
- Steven HoltzmanEducational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- judith harackiewiczProfessor of Psychology, University of Wisconsin - MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- magdalena wolskaBauhaus-Universität WeimarVerifisert e-postadresse på uni-weimar.de
- Ted PedersenProfessor of Computer Science, University of Minnesota DuluthVerifisert e-postadresse på d.umn.edu
- Chi-Jie LuFu Jen Catholic University, TaiwanVerifisert e-postadresse på mail.fju.edu.tw