Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5011 | 2778 |
h-indeks | 35 | 28 |
i10-indeks | 71 | 57 |
Offentlig tilgang
Vis alle18 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Naomi SwellerMacquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Haley TancrediQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på hdr.qut.edu.au
- Ilektra SpandagouThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Kate de BruinSenior Lecturer, School of Curriculum, Teaching and Inclusive Education, Faculty of EducationVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Sonia WhiteQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Natal'ya GalliottMacquarie University, Central Queensland UniversityVerifisert e-postadresse på students.mq.edu.au
- Pamela SnowProfessor of Cognitive Psychology, School of Education, La Trobe UniversityVerifisert e-postadresse på latrobe.edu.au
- Markku JahnukainenProfessor, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kelli McGrawLecturer in Education, Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Valerie Harwooduniversity of sydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Helen DoddProfessor of Child Psychology, University of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- David R ColeUniversity of Western SydneyVerifisert e-postadresse på westernsydney.edu.au
- Valerie J. HarwoodProfessor of Integrative Biology, University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- Jill WillisAssociate Professor in Education, Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au