Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1897 | 1310 |
h-indeks | 19 | 17 |
i10-indeks | 32 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle32 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Breanne K. LittsUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Debora LuiUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på alum.mit.edu
- David FeldonUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Victor R. LeeAssociate Professor, Stanford Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Abigail L. PhillipsAssistant Professor, University of Wisconsin-MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- mimi reckerutah state universityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Michael T. GiangProfessor, Cal Poly PomonaVerifisert e-postadresse på cpp.edu
- Yanghee KimLD & Ruth G. Morgridge Endowed Chair, Northern Illinois UniversityVerifisert e-postadresse på niu.edu
- Vicki H AllanAssociate Professor of Computer Science, Utah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu