Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 642 | 615 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 11 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Davide ProserpioUSC Marshall School of BusinessVerifisert e-postadresse på marshall.usc.edu
- Sherry HeAssistant Professor of Marketing at Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Sridhar MoorthyManny Rotman Professor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på rotman.utoronto.ca
- Kosuke UetakeAssociate Professor of Marketing, Yale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Wayne TaylorAssistant Professor of Marketing, Southern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Matthew OsborneAssociate Professor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Ali TosyaliRIT Saunders College of BusinessVerifisert e-postadresse på saunders.rit.edu
- Gijs OvergoorSouthern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu