Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 18662 | 4849 |
h-indeks | 41 | 31 |
i10-indeks | 60 | 43 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityVerifisert e-postadresse på rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityVerifisert e-postadresse på stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityVerifisert e-postadresse på fordham.edu