Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 426 | 110 |
h-indeks | 5 | 5 |
i10-indeks | 4 | 3 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Krista GlazewskiExecutive Director of The Friday Institute and Assoc Dean for Translational ResearchVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Thomas BrushProfessor of Instructional Systems Technology, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Jean LarsonArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- HAMED KHODADADI TIRKOLAEIAssistant Professor, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Wilhelmina SavenyeEducation Advisor & Professor Emeritus, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Adam CarberryProfessor of Engineering Education, The Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Michelle JordanMary Lou Fulton Teachers College, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Allison GodwinDr. G. Stephen Irwin '67, '68 Professor in Engineering Education Research, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Christopher D. BarrRice University, Office of ResearchVerifisert e-postadresse på rice.edu
- Gillian RoehrigProfessor of STEM Education, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Kristen JaskieArizona State University and Prime Solutions GroupVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Andreas SpaniasArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Jennifer Blain ChristenAssociate Professor of Electrical Engineering, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Mi Yeon LeeAssociate Professor of teacher College, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyVerifisert e-postadresse på indiana.edu