Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 381 | 330 |
h-indeks | 8 | 7 |
i10-indeks | 7 | 6 |
Medforfattere
Michael AhearneC.T. Bauer Professor of Marketing, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
Son K. LamProfessor, Emily H. and Charles M. Tanner, Jr., Chair in Sales Management, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu
Sebastian HohenbergProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på uni-muenster.de
Florian ZettelmeyerProfessor of Marketing, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
Zachary HallAssociate Professor of Marketing, Texas Christian UniversityVerifisert e-postadresse på tcu.edu
Babak Hayati, PhDAsian Institute of ManagementVerifisert e-postadresse på aim.edu
Brad D. CarlsonProfessor and James J. Pierson Chair in Marketing, Saint Louis UniversityVerifisert e-postadresse på slu.edu
D. Todd DonavanMarketing Professor, Colorado State UniversityVerifisert e-postadresse på business.colostate.edu
James G. Maxham III (Trey)Farish Entrepreneurial Research ProfessorVerifisert e-postadresse på virginia.edu
Vanessa M. PatrickProfessor of Marketing, Bauer College of Business, University ofVerifisert e-postadresse på uh.edu
Henrik HagtvedtAssociate Professor of Marketing, Boston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
Robin-Christopher M. RuhnauCatholic University of Eichstätt-IngolstadtVerifisert e-postadresse på ku.de
Christian HomburgLehrstuhl für Business-to-Business Marketing, Sales & PricingVerifisert e-postadresse på bwl.uni-mannheim.de
Følg![Yashar Atefi](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=cSvB5FYAAAAJ&citpid=7)
Yashar Atefi
Associate Professor of Marketing, University of Denver
Verifisert e-postadresse på du.edu - Startside