Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2734 | 2478 |
h-indeks | 27 | 26 |
i10-indeks | 43 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Heath RoseProfessor of Applied LinguisticsVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- nicola gallowaySenior Lecturer in TESOL, University of GlasgowVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Sihan ZhouAssistant Professor, Chinese University of Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
- Gene ThompsonRikkyo UniversityVerifisert e-postadresse på rikkyo.ac.jp
- Dogan YukselThe Open University, Faculty of Wellbeing, Education & Language StudiesVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Adem SoruçSamsun UniversityVerifisert e-postadresse på samsun.edu.tr
- Kari SahanUniversity of ReadingVerifisert e-postadresse på reading.ac.uk
- Lizzi MilliganUniversity of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Janina IwaniecUniversity of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Ikuya AizawaUniversity of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Sin Wang ChongDirector of Impact and Innovation, University of St AndrewsVerifisert e-postadresse på st-andrews.ac.uk
- Talia IsaacsAssociate Professor of Applied Linguistics and TESOL, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Xiao Lan Curdt-ChristiansenUniversity of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
Følg
Jim McKinley
Professor, University College London, IOE; University of Oxford, Department of Education
Verifisert e-postadresse på ucl.ac.uk - Startside