Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3783 | 1629 |
h-indeks | 27 | 21 |
i10-indeks | 51 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle22 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- David DeLiemaAssistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Christine L. BorgmanDistinguished Professor of Information Studies, UCLAVerifisert e-postadresse på ucla.edu
- Jillian C WallisPostdoctoral Researcher, University of Michigan, School of InformationVerifisert e-postadresse på moebiustrip.org
- Asmalina SalehIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Tesha Sengupta-IrvingUniversity of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloVerifisert e-postadresse på buffalo.edu