Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 11576 | 3138 |
h-indeks | 48 | 31 |
i10-indeks | 96 | 63 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- FRANCOIS COLBERTHEC MontréalVerifisert e-postadresse på HEC.CA
- Antonella CaruBocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Marie-Agnes ParmentierProfessor of Marketing, HEC MontréalVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Veneta Sotiropoulos, Ph.D.Assistant Professor of Marketing, New York Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på nyit.edu
- Marylouise CaldwellAssociate Professor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Zannie Giraud VossProfessor, Arts Management, SMU & Director, SMU DataArtsVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Renaud LegouxHEC MontréalVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Marc Di GasperoFormer M.Sc. student at HEC Montreal, Montreal, CanadaVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Paul J. SolomonProfessor of Marketing, University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- Amélie GuèvremontProfesseure en marketing, École des Sciences de la Gestion, UQAMVerifisert e-postadresse på uqam.ca
- Oliver KollUniversity of InnsbruckVerifisert e-postadresse på uibk.ac.at
- Benjamin BoeufIESEG School of Management, Paris, FranceVerifisert e-postadresse på ieseg.fr
- Jessica DarveauUniversité LavalVerifisert e-postadresse på fsa.ulaval.ca