Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6912 | 2731 |
h-indeks | 23 | 18 |
i10-indeks | 27 | 22 |
Medforfattere
Brad D. CarlsonProfessor and James J. Pierson Chair in Marketing, Saint Louis UniversityVerifisert e-postadresse på slu.edu
Tom J. BrownNoble Foundation Chair in Marketing Strategy, Spears School of BusinessVerifisert e-postadresse på okstate.edu
Sanjay MishraUniversity of KansasVerifisert e-postadresse på ku.edu
Surendra SinghAT&T Foundation Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på ku.edu
Vivek H. PatilGonzaga UniversityVerifisert e-postadresse på jepson.gonzaga.edu
Jaebeom SuhAssociate Professor, Kansas State UniversityVerifisert e-postadresse på ksu.edu
James G. Maxham III (Trey)Farish Entrepreneurial Research ProfessorVerifisert e-postadresse på virginia.edu
Swinder JandaDepartment of Marketing, Kansas State UniversityVerifisert e-postadresse på ksu.edu
Alex R. ZablahDepartment Head & Gerber/Taylor Professor of Marketing, University of TennesseeVerifisert e-postadresse på utk.edu
Vishal LalaPace UniversityVerifisert e-postadresse på pace.edu
George D. DeitzThe University of Alabama at BirminghamVerifisert e-postadresse på uab.edu
Brittney C. BauerLoyola University ChicagoVerifisert e-postadresse på luc.edu
Yashar AtefiAssociate Professor of Marketing, University of DenverVerifisert e-postadresse på du.edu
Michael AhearneC.T. Bauer Professor of Marketing, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
GOUTAM CHAKRABORTYProfessor of Marketing, Oklahoma State UniversityVerifisert e-postadresse på okstate.edu
Todd D. LittleProfessor, Texas Tech UniversityVerifisert e-postadresse på ttu.edu
Jeremy S. WolterAuburn UniversityVerifisert e-postadresse på auburn.edu
Følg![D. Todd Donavan](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=d265s0oAAAAJ&citpid=2)
D. Todd Donavan
Marketing Professor, Colorado State University
Verifisert e-postadresse på business.colostate.edu