Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1488 | 623 |
h-indeks | 15 | 12 |
i10-indeks | 17 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- David William CarraherSenior Scientist, TERCVerifisert e-postadresse på terc.edu
- Bárbara M BrizuelaTufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu
- Julie M. AmadorUniversity of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
- Analucia SchliemannProfessor of EducationVerifisert e-postadresse på tufts.edu
- Leslie DietikerAssociate Professor of Mathematics Education, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Lorraine M MalesAssociate Professor of Mathematics Education, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Geoffrey SaxeUniversity of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Irit Peleduniversity of haifaVerifisert e-postadresse på edu.haifa.ac.il
- Katherine LewisUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Alicia GonzalesUniversity of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på umass.edu
- Linda PlatasSan Francisco State UniversityVerifisert e-postadresse på sfsu.edu
- Meghan ShaughnessyUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- John ChandlerUniversity of MontanaVerifisert e-postadresse på business.umt.edu
- Florence R. SullivanProfessor of Learning Technology, University of Massachusetts, AmherstVerifisert e-postadresse på educ.umass.edu