Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 330 | 198 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 7 |
Medforfattere
- Daniel HouserProfessor of Economics, George Mason UniversityVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Sukki YoonProfessor of Marketing, Bryant UniversityVerifisert e-postadresse på bryant.edu
- Omar Al-UbaydliDerasat, Bahrain; Department of Economics and Mercatus Center, George Mason UniversityVerifisert e-postadresse på omar.ec
- John V.C. NyeProfessor of Economics, George Mason University and NRU-HSEVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Maria Pia PaganelliTrinity UniversityVerifisert e-postadresse på trinity.edu
- Jason A. AimoneBaylor UniverstyVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Erte XiaoMonash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Daniel KleinProfessor of Economics, George Mason UniversityVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Xiaolan YangShanghai International Studies University; Zhejiang UniversityVerifisert e-postadresse på zju.edu.cn
- Richard B. FreemanHarvard University and NBERVerifisert e-postadresse på nber.org
- Maoliang YeSouthern University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på sustech.edu.cn
Følg