Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3709 | 1604 |
h-indeks | 31 | 23 |
i10-indeks | 58 | 42 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Lina MarkauskaiteProfessor of Learning Sciences, The University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Susan McKenneyUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Tali TalTechnionVerifisert e-postadresse på technion.ac.il
- Peter GoodyearThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Dani Ben-ZviProfessor of Statistics Education and Educational Technology, University of Haifa, IsraelVerifisert e-postadresse på edtech.haifa.ac.il
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
- Tamar Shamir InbalOpen University of Israel, Department of Education and PsychologyVerifisert e-postadresse på openu.ac.il
- Yehuda PeledWestern Galilee CollegeVerifisert e-postadresse på wgalil.ac.il
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationVerifisert e-postadresse på yishaymor.org