Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 512 | 148 |
h-indeks | 9 | 7 |
i10-indeks | 9 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Chrysanthi SkoumpourdiΚαθηγήτρια, Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ., Πανεπιστήμιο ΑιγαίουVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Sonia KafoussiProfessor, University of the Aegean, Department of Preschool Education ScinecesVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Angelique DimitracopoulouProfessor, University of the Aegean, GreeceVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Georgios FesakisUniversity of the AegeanVerifisert e-postadresse på rhodes.aegean.gr
- Dr Tim RowlandUniversity of Cambridge, UKVerifisert e-postadresse på cam.ac.uk
- David WagnerUniversity of New BrunswickVerifisert e-postadresse på unb.ca
- Fragkiskos KalavasisΚαθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών και Εκπαιδευτικής Μηχανικής, Πανεπιστήμιο ΑιγαίουVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Georgia StephanouProfessor of Cognitive Psychology with emphasis on Applications, University of Western MacedoniaVerifisert e-postadresse på uowm.gr
- Andreas Moutsios-RentzosNational and Kapodistrian University of Athens (NKUA) / Εθνικόν και Καποδιστριακόν ΠανεπιστήμιοVerifisert e-postadresse på primedu.uoa.gr
- Tharrenos BratitsisFull Professor, University of Western MacedoniaVerifisert e-postadresse på uowm.gr
Følg
Konstantinos Tatsis
Associate Professor of Mathematics Education, University of Ioannina, Greece
Verifisert e-postadresse på uoi.gr