Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 767 | 599 |
h-indeks | 14 | 12 |
i10-indeks | 17 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle12 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Haotian Zhang(张昊天)Department of Psychology, Wuhan UniversityVerifisert e-postadresse på whu.edu.cn
- Chengli HuangUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Igor GrossmannProfessor of Psychology, University of Waterloo, CanadaVerifisert e-postadresse på uwaterloo.ca
- Nic M. WeststrateAssistant Professor, Educational Psychology, University of Illinois at ChicagoVerifisert e-postadresse på uic.edu
- Howard NusbaumProfessor of Psychology, University of ChicagoVerifisert e-postadresse på uchicago.edu
- Monika ArdeltUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Justin P. BrienzaSenior Lecturer at UQ Business SchoolVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Mengxi DongUniversity of TorontoVerifisert e-postadresse på mail.utoronto.ca
- Marc A. FournierUniversity of Toronto ScarboroughVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Earl WoodruffProfessor, OISE, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Kun HuangEast China Normal UniversityVerifisert e-postadresse på lps.ecnu.edu.cn
- Juensung KimUniversity of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Xiaoqing Hu 胡晓晴Associate Professor, The University of Hong KongVerifisert e-postadresse på hku.hk
- Qiandong Wang浙江师范大学