Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 19253 | 7492 |
h-indeks | 17 | 15 |
i10-indeks | 21 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- David GodesJohns Hopkins UniversityVerifisert e-postadresse på jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITVerifisert e-postadresse på mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelVerifisert e-postadresse på idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityVerifisert e-postadresse på sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityVerifisert e-postadresse på scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireVerifisert e-postadresse på unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneVerifisert e-postadresse på unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasVerifisert e-postadresse på utdallas.edu