Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1814 | 1473 |
h-indeks | 24 | 23 |
i10-indeks | 42 | 40 |
Offentlig tilgang
Vis alle16 artikler
7 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Tracy WestonMiddlebury CollegeVerifisert e-postadresse på middlebury.edu
- Darrell EarnestUniversity of Massachusetts, AmherstVerifisert e-postadresse på educ.umass.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- Anne T. EstapaUniversity of IowaVerifisert e-postadresse på uiowa.edu
- Zandra de AraujoUniversity of Florida - Lastinger Center for LearningVerifisert e-postadresse på coe.ufl.edu
- Leslie DietikerAssociate Professor of Mathematics Education, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Lorraine M MalesAssociate Professor of Mathematics Education, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- David GlassmeyerKennesaw State UniversityVerifisert e-postadresse på kennesaw.edu
- Aaron BrakonieckiBoston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Paul AmadorDirector of Program Development, University of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
- Royce KimmonsAssociate Professor at Brigham Young UniversityVerifisert e-postadresse på byu.edu
- Brant G. MillerUniversity of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
- Cassidy HallVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
- Christopher David DesjardinsSt. Michael's CollegeVerifisert e-postadresse på smcvt.edu
- Terence SouleChair, Professor of Computer Science, University of IdahoVerifisert e-postadresse på cs.uidaho.edu