Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9714 | 2850 |
h-indeks | 35 | 25 |
i10-indeks | 46 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kristian MollerProfessor of Marketing, Aalto University School of BusinessVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Jan-Ake TornroosÅbo Akademi University, Prof. emeritus of international marketing, School of BusinessVerifisert e-postadresse på abo.fi
- Asta SalmiProfessor, Oulu Business School, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Elina JaakkolaProfessor of Marketing, Turku School of Economics, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Medlin, Christopher J.Business School, University of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Poul Houman AndersenProfessor, Business marketing, Aalborg University & NTNU (Norwegian university of science andVerifisert e-postadresse på business.aau.dk
- Mekhail MustakHanken School of EconicsVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Minna RollinsAssociate Professor of Marketing, UWGVerifisert e-postadresse på westga.edu
Følg
Aino Halinen
Professor of Marketing, Turku School of Economics, University of Turku
Verifisert e-postadresse på utu.fi