Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2622 | 2029 |
h-indeks | 29 | 27 |
i10-indeks | 58 | 52 |
Offentlig tilgang
Vis alle30 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dragan GasevicProfessor of Learning Analytics, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Maria BannertLehrstuhlinhaberin Lehren und Lernen mit digitalen MedienVerifisert e-postadresse på tum.de
- Peter SleegersUnknown partnershipVerifisert e-postadresse på bmc.nl
- Carla van BoxtelVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Carolien A. N. Knoop-van CampenBehavioural Science Insitute, Radboud UniversityVerifisert e-postadresse på ru.nl
- Ludo VerhoevenProfessor in psychology and educationVerifisert e-postadresse på pwo.ru.nl
- Anne HorversRadboud UniversityVerifisert e-postadresse på bsi.ru.nl
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Ming Ming ChiuThe Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Roger AzevedoUniversity of Central FloridaVerifisert e-postadresse på ucf.edu
- Eliane SegersProfessor; Radboud UniversityVerifisert e-postadresse på ru.nl
- Alyssa Friend WiseProfessor of Technology & Education at Vanderbilt University | Director, LIVE InitiativeVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Fred HasselmanBehavioural Science Institute, Radboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på bsi.ru.nl