Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 16938 | 6349 |
h-indeks | 54 | 36 |
i10-indeks | 149 | 93 |
Offentlig tilgang
Vis alle27 artikler
11 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Herbert W. MarshDistinguished Professor, Australian Catholic University; Oxford UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Alexander YeungProfessor in Institute for Positive Psychology and Education, Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Marjorie SeatonAustralian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Danielle TraceyProfessor, Western Sydney UniversityVerifisert e-postadresse på westernsydney.edu.au
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Janet MooneyProfessor, Indigenous Studies and Education, Australian Catholic UniVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Roberto H ParadaAssociate Professor Adolescent Development, Western Sydney University: AustraliaVerifisert e-postadresse på westernsydney.edu.au
- Andrew J MartinUniversity of New South Wales (UNSW)Verifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Dennis M. McInerneyHonorary Professor of Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Anthony DillonAustralian Catholic UniverityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Alison O'Mara-EvesAssociate Professor, EPPI-Centre, UCL Institute of Education, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk