Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 459 | 248 |
h-indeks | 13 | 9 |
i10-indeks | 14 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Richard SchwierProfessor Emeritus of Educational Technology and Design, University of SaskatchewanVerifisert e-postadresse på usask.ca
- Thomas YatesProfessor of Soil Science, University of SaskatchewanVerifisert e-postadresse på usask.ca
- Marc GobeilUniversity of SaskatchewanVerifisert e-postadresse på usask.ca
- Wendy JamesManager, Curriculum and Professional Development, Gwenna Moss Centre, University of SaskatchewanVerifisert e-postadresse på usask.ca
- Peter AlbionUniversity of Southern QueenslandVerifisert e-postadresse på usq.edu.au
- Nancy TurnerUniversity of Saskatchewan, University of the Arts London, London England, Royal Holloway UniversityVerifisert e-postadresse på usask.ca
- Marguerite KooleUniversity of Saskatchewan, College of Education (previously affiliated with Athabasca University)Verifisert e-postadresse på usask.ca
- Jennifer LockLearning Sciences, Werklund School of Education, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
Følg
Jay Wilson
Professor, Curriculum Studies Department, University of Saskatchewan
Verifisert e-postadresse på usask.ca - Startside