Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6661 | 2072 |
h-indeks | 40 | 27 |
i10-indeks | 60 | 40 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Henry RobbenProfessor of Marketing, Nyenrode Business UniversityVerifisert e-postadresse på nyenrode.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tue.nl
- Rijsdijk, Serge A.Lecturer in Innovation Management, School of Business & Economics, Vrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Bas DonkersProfessor of Marketing Research, Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på ese.eur.nl
- Koen DittrichRotterdam University of Applied Sciences - Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på hr.nl
- Geert-Jan van HoutumProfessor of Maintenance and ReliabilityVerifisert e-postadresse på tue.nl
Følg
Fred Langerak
Professor of Product Development and Management, Eindhoven University of Technology
Verifisert e-postadresse på tue.nl