Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 445 | 198 |
h-indeks | 10 | 7 |
i10-indeks | 11 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stefan BuehlerUniversity of St. Gallen, Institute of Economics (FGN-HSG)Verifisert e-postadresse på unisg.ch
- Oded KoenigsbergLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Florian StahlProfessor, University of MannheimVerifisert e-postadresse på bwl.uni-mannheim.de
- Marco BertiniProfessor of Marketing, Esade - Universitat Ramon LlullVerifisert e-postadresse på esade.edu
- Eitan gerstnerProfessor Emeritus of Management, Technion, IsraelVerifisert e-postadresse på technion.ac.il
- Armin SchmutzlerProfessor of Economics, University of ZurichVerifisert e-postadresse på uzh.ch
- Michael LechnerUniversity of St. Gallen, Swiss Insitute for Empirical Economic Research (SEW)Verifisert e-postadresse på unisg.ch
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Ernst FehrProfessor of Economics, University of ZurichVerifisert e-postadresse på econ.uzh.ch
- Lorenz GoetteNational University of Singapore, Department of Economics.Verifisert e-postadresse på nus.edu.sg
- Paolo RomaAssociate Professor of Marketing, University of Palermo, ItalyVerifisert e-postadresse på unipa.it
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityVerifisert e-postadresse på biu.ac.il
- Thomas ReuttererWU Vienna University of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på wu.ac.at