Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 13781 | 5526 |
h-indeks | 43 | 35 |
i10-indeks | 69 | 63 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kerry LeeProfessor, Dept of Early Childhood Education, The Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Louise H. PhillipsUniversity of AberdeenVerifisert e-postadresse på abdn.ac.uk
- Alfredo BautistaEducation University of Hong Kong, FEHD/ECE, Assoc Prof & Assoc HoDVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- DAVID MÚÑEZNational Institute of Education. Nanyang Technological University (NTU), SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Sandra WiebeProfessor, Psychology, University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Sandie WongProfessor, Macquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Alexandra A. ClelandUniversity of AberdeenVerifisert e-postadresse på abdn.ac.uk
- Emily NordmannUniversity of GlasgowVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Ee Lynn NgNational Institute of Education, SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Gaia ScerifProfessor of Developmental Cognitive Neuroscience - Department of Experimental PsychologyVerifisert e-postadresse på psy.ox.ac.uk
- Ana Moreno-NúñezUniversidad Autónoma de MadridVerifisert e-postadresse på uam.es
- Khng Kiat HuiNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Marc MarscharkProfessor, Rochester Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på rit.edu
- Kenneth K PoonNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg