Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 450 | 246 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Manoj ThomasProfessor, Cornell.UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Geeta MenonStern School of Business, NYUVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Yaacov TropeNew York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Aradhna KrishnaDwight F. Benton Professor of Marketing, University of Michigan, Ann ArborVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Luca CianUniversity of Virginia, Darden school of businessVerifisert e-postadresse på darden.virginia.edu
- Chiara LongoniBocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Joseph P. ReddenProfessor of Marketing, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Bernard JaworskiProfessor, Claremont Graduate UniversityVerifisert e-postadresse på cgu.edu
- Yang YangUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på warrington.ufl.edu
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på idc.ac.il
Følg