Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 35914 | 12356 |
h-indeks | 63 | 43 |
i10-indeks | 101 | 64 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Martin ChristopherEmeritus Professor of Marketing & LogisticsVerifisert e-postadresse på cranfield.ac.uk
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hanken.fi
- Moira ClarkProfessor of Strategic MarketingVerifisert e-postadresse på henley.ac.uk
- Suvi NenonenProfessor, Stockholm School of EconomicsVerifisert e-postadresse på hhs.se
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
- Dr Richard J VareyRetired Professor of Marketing, formerly University of Waikato, New ZealandVerifisert e-postadresse på waikato.ac.nz
- Louise C YoungProfessor of Marketing, University of Western Sydney; Visiting Professor, Department of RelationshipVerifisert e-postadresse på uws.edu.au
- Ian WilkinsonUniversity of Sydney & University of Southern DenmarkVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Danilo BrozovicAssociate Professor in Business Administration @ University of Skövde, SwedenVerifisert e-postadresse på his.se