Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 27212 | 13485 |
h-indeks | 51 | 41 |
i10-indeks | 126 | 98 |
Offentlig tilgang
Vis alle20 artikler
10 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
- Herbert W. MarshDistinguished Professor, Australian Catholic University; Oxford UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Chang LeiChair Professor of Psychology, University of MacauVerifisert e-postadresse på umac.mo
- Xitao FanThe Chinese University of Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
- Xingchao WangShanxi UniversityVerifisert e-postadresse på sxu.edu.cn
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på concordia.ca
- Ke-Hai YuanUniversity of Notre DameVerifisert e-postadresse på nd.edu
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenVerifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de
- Qishan ChenSouth China Normal UniversityVerifisert e-postadresse på scnu.edu.cn
- Liu, XiqinSouth China University of TechnologyVerifisert e-postadresse på scut.edu.cn
- L. Francesca ScalasUniversità di CagliariVerifisert e-postadresse på unica.it
- Walter VispoelUniversity of IowaVerifisert e-postadresse på uiowa.edu
- Yujiao MaiTBDVerifisert e-postadresse på nd.edu
- Todd D. LittleProfessor, Texas Tech UniversityVerifisert e-postadresse på ttu.edu
- Keith WidamanDistinguished Professor of Education, University of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- James BovairdAssociate Professor of Educational Psychology, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
Følg
WEN Zhonglin, 温忠麟
Professor, School of Psychology, South China Normal University
Verifisert e-postadresse på scnu.edu.cn