Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2632 | 1065 |
h-indeks | 19 | 16 |
i10-indeks | 25 | 21 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Wim Van DoorenKU LeuvenVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Konstantinos P. ChristouAssistant Professor of Mathematics Education in the School of Early Childhood Education, AristotleVerifisert e-postadresse på nured.auth.gr
- Lieven VerschaffelVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Irini SkopelitiUniversity of PatrasVerifisert e-postadresse på upatras.gr
- Maria BempeniPh.D. in Mathematics EducationVerifisert e-postadresse på uoi.gr
- Vassilis KolliasAssistant Professor, Department of Primary Education, University of ThessalyVerifisert e-postadresse på uth.gr
- Minna LakkalaPostdoctoral researcherVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Jo van hoofKU LeuvenVerifisert e-postadresse på ppw.kuleuven.be
- Michael SchneiderProfessor for Educational Psychology, Trier UniversityVerifisert e-postadresse på uni-trier.de
- Jake McMullenDepartment of Teacher Education, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Stella VosniadouProfessor of Cognitive Psychology, University of Athens, Greece