Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Luis E Pérez CortésUniversity of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
- Elisabeth GeeArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Katrina KennettUniversity of Montana WesternVerifisert e-postadresse på umwestern.edu
- Sarah J. KakaOhio Wesleyan UniversityVerifisert e-postadresse på owu.edu
- Lauren McArthur HarrisAssociate Professor of History Education, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Joshua Littenberg-TobiasDirector of Research & EvaluationVerifisert e-postadresse på wgbh.org
- Justin ReichAssociate Professor, MIT Comparative Media Studies/WritingVerifisert e-postadresse på mit.edu
- Priyanka ParekhNorthern Arizona UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Sinem SiyahhanCalifornia State University San MarcosVerifisert e-postadresse på csusm.edu
- Stephanie F. ReidAssistant Professor of Literacy Education, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på ucmail.uc.edu
- G. R. MarvezJoint PhD Student, STEM Education and Cognitive Science, Tufts UniversityVerifisert e-postadresse på tufts.edu
- Brian GirardThe College of New JerseyVerifisert e-postadresse på tcnj.edu
- Linda MaygerThe College of New JerseyVerifisert e-postadresse på tcnj.edu
- Yuchan (Blanche) GaoArizona State University-TempeVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Jeremy BernierPhD Candidate, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Caitlin HaywardUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu