Følg
Cathrine Pedersen
Cathrine Pedersen
Ukjent tilknytning
Ingen verifisert e-postadresse
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
Worksite intervention effects on motivation, physical activity, and health: A cluster randomized controlled trial
C Pedersen, H Halvari, GC Williams
Psychology of Sport and Exercise 35, 171-180, 2018
472018
Worksite physical activity intervention and somatic symptoms burden: The role of coworker support for basic psychological needs and autonomous motivation.
C Pedersen, H Halvari, AH Olafsen
Journal of Occupational Health Psychology 24 (1), 55, 2019
462019
Spørsmål til Skole-Norge: Analyser og resultater fra Utdanningsdirektoratets spørreundersøkelse til skoler og skoleeiere våren 2020
K Rogde, RA Federici, KS Vika, AC Bergene, C Pedersen, E Denisova, ...
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2020
162020
Longitudinal trajectories of physical activity among employees participating in a worksite health promotion intervention: A latent class growth approach
C Pedersen, H Halvari, BE Solstad, M Bentzen
Psychology of Sport and Exercise 43, 311-320, 2019
102019
Et lag rundt eleven: Økt helsesykepleierressurs i systemrettet og strukturert samarbeid med skole–en effektevaluering
RA Federici, A Helleve, UV Midthassel, KV Salvanes, C Pedersen, ...
NIFU, Folkehelseinstituttet og Læringsmiljøsenteret, 2020
92020
Deltakerundersøkelsen for yrkesfaglærere 2021: Resultater fra en spørreundersøkelse blant yrkesfaglærere som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Yrkesfaglærerløftet»
C Pedersen, C Gjerustad, SB Borlaug
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2021
62021
Sluttrapport fra evalueringen av pilotering av lærerspesialistordningen
B Lødding, C Pedersen, OS Lillebø, AC Bergene, KS Vika
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2021
42021
Early and late adopter effects between schools in a one-to-one computer initiative
CE Tømte, C Pedersen, FF Vennerød-Diesen, S Daus
Computers & Education 207, 104927, 2023
32023
Evaluering av norm for lærertetthet
C Pedersen, RB Reiling, FF Vennerød-Diesen, R Alne, A Skålholt
Sluttrapport, 2022
32022
Deltakerundersøkelsen for yrkesfaglærere 2022: Resultater fra spørreundersøkelser til deltakere på videreutdanningstilbud
C Pedersen, KS Vika, C Gjerustad, ØA Samuelsen
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2022
32022
Profesjonsfaglig digital kompetanse i grunnskolelærerutdanningene: Status og endringer over tid ved fem grunnskolelærerutdanninger i Norge (2019–2021)
C Pedersen, KS Vika
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2022
32022
Lærerspesialistutdanningene belyst av fagansvarlige, lærere og skoleledere: Delrapport fra evalueringen av lærerspesialistordningen
B Lødding, C Pedersen, AC Bergene, OS Lillebø, KS Vika
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2021
32021
Evaluering av norm for lærertetthet: analyse av GSI og spreundersøkelse til skoleledere og skoleeiere
AMJ Sandsør, RB Reiling, A Skålholt, C Pedersen
NIFU Arbeidsnotat 2, 2020
32020
Deltakerundersøkelsen for lærere 2021: Resultater fra en spørreundersøkelse blant lærere som har tatt videreutdanning innenfor strategien «Kompetanse for kvalitet»
C Gjerustad, C Pedersen, SB Borlaug
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2021
22021
Lærertetthet i koronapandemiens første år: Analyse av GSI og intervjuer med skoleeiere, skoleledere og lærere. Fjerde delrapportering fra Evaluering av norm for lærertetthet
C Pedersen, RB Reiling, FF Vennerød-Diesen, R Alne, J Smedsrud
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2021
22021
Evaluering av faget” Prosjektledelse i industrien”
K Brønnick, C Pedersen
Rogalandsforskning, 2000
22000
Bruken av læringsutbyttebeskrivelser: En kunnskapsoppsummering
F Flobakk-Sitter, LW Fossum
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2022
12022
Evaluering av norm for lærertetthet: Sluttrapport
C Pedersen, RB Reiling, FF Vennerød-Diesen, R Alne, A Skålholt
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2022
12022
Deltakerundersøkelsen for «profesjonsfaglig digital kompetanse»
C Gjerustad, J Smedsrud, C Pedersen, C Tømte
Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU, 2019
12019
Teacher preparation for the digital age: Is it still an instrumental endeavor?
T Aagaard, SH Amdam, I Nagel, KS Vika, JK Andreasen, C Pedersen, ...
Scandinavian Journal of Educational Research, 1-15, 2024
2024
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–20