Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2851 | 1435 |
h-indeks | 27 | 21 |
i10-indeks | 33 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Rob AngellAssociate Professor in Marketing Research, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på Soton.ac.uk
- Mohamad Abou-ShoukAssociate Professor, College of Arts, Humanities and Social Sciences, University of Sharjah, UAEVerifisert e-postadresse på sharjah.ac.ae
- Troy HeffernanUniversity of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Shaofeng LiuProfessor of Operations Management and Decision Making, University of plymouth, UKVerifisert e-postadresse på plymouth.ac.uk
- Jonathan MoizerPltymouth UniversityVerifisert e-postadresse på plymouth.ac.uk
- Sheela AgarwalPlymouth UniversityVerifisert e-postadresse på plymouth.ac.uk
- Mark A.A.M. LeendersProfessor of Marketing Strategy, Innovation, Sustainable PerformanceVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Jonathan LeanAssociate Professor, Plymouth UniversityVerifisert e-postadresse på plymouth.ac.uk