Følg
Lisbet Berg
Lisbet Berg
Forsker 1 Forbruksforskningsinstituttet SIFO, OsloMet
Verifisert e-postadresse på oslomet.no
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
Trust in food in the age of mad cow disease: a comparative study of consumers' evaluation of food safety in Belgium, Britain and Norway
L Berg
Appetite 42 (1), 21-32, 2004
2182004
Trust in food safety in Russia, Denmark and Norway
L Berg, U Kjaernes, E Ganskau, V Minina, L Voltchkova, B Halkier, L Holm
European Societies 7 (1), 103-129, 2005
1462005
Consumer vulnerability: are older people more vulnerable as consumers than others?
L Berg
International Journal of Consumer Studies 39 (4), 284-293, 2015
882015
Studieløpet: Om tidsbrukvalg, faglige valg og kunnskapsteoretiske valg
L Berg
NIFU, Norsk institutt for studier av forskning og utdanning, 1997
631997
Gendered consumer competences in households with one vs. two adults1
L Berg, M Teigen
International Journal of Consumer Studies 33 (1), 31-41, 2009
532009
Young consumers in the digital era: The selfie effect
L Berg
International Journal of Consumer Studies 42 (4), 379-388, 2018
442018
The consumer attention deficit syndrome: Consumer choices in complex markets
L Berg, Å Gornitzka
Acta Sociologica 55 (2), 159-178, 2012
432012
Competent consumers? Consumer competence profiles in Norway
L Berg
International Journal of Consumer Studies 31 (4), 418-427, 2007
422007
Traceability in healthcare: crossing boundaries
C Lovis
Yearbook of medical informatics 17 (01), 105-113, 2008
382008
Trust and the don't‐want‐to‐complain bias in peer‐to‐peer platform markets
L Berg, D Slettemeås, I Kjørstad, TG Rosenberg
International Journal of Consumer Studies 44 (3), 220-231, 2020
352020
Who benefits from behavioural economics?
L Berg
Economic Analysis and Policy 44 (2), 221-232, 2014
242014
Are parents gender neutral when financing their children's consumption?
R Brusdal, L Berg
International journal of consumer studies 34 (1), 3-10, 2010
222010
Tillit til mat i kugalskapens tid
L Berg
Lysaker, SIFO, 2000
222000
Loyalty, naivety and powerlessness among Norwegian retail bank customers
L Berg
International Journal of Consumer Studies 32 (3), 222-232, 2008
212008
Examen philosophicum: Studietilknytning, innsats og resultat for ulike grupper av begynnerstudenter ved Universitet i Oslo
L Berg
Utredningsinstituttet, 1995
211995
Forbrukerne viser markedsmakt
R Brusdal, L Berg, R Lavik
SIFO prosjektnotat, 1-2005, 2005
172005
Tillitens triangler
L Berg
Oslo, SIFO, 2005
172005
Etter-og videreutdanning i staten: en studie av ti statlige virksomheter
L Berg, EB Nebben, ÅA Seip
Fafo, 1999
171999
Utdanningssuget: ungdoms utdannings-og yrkesvalg sett fra skipsindustrien i Ulsteinvik
L Berg
Forskningsstiftelsen FAFO, 1998
171998
Dyr er ikke bare mat. Om synet på dyrevelferd i Norge
L Berg
Animals are not only food: perceptions on animal welfare in Norway …, 2002
152002
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–20