Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1216 | 749 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 14 | 11 |
Medforfattere
Robert PetersonNorthern Illinois UniversityVerifisert e-postadresse på niu.edu
Ursula SullivanAssociate Professor, Northern Illinois UniversityVerifisert e-postadresse på niu.edu
Timothy AurandNorthern Illinois UniversityVerifisert e-postadresse på niu.edu
Michael RodriguezAssociate Professor, Campbell UniversityVerifisert e-postadresse på campbell.edu
James J. KellarisWomack/Gemini Professor, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
Mark D. GrozaAssociate Professor of Marketing, University of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
Peter MagnussonProfessor of Marketing and Department Chair, University of Texas Rio Grande ValleyVerifisert e-postadresse på utrgv.edu
Srđan ZdravkovićBryant University - Professor of Marketing and International BusinessVerifisert e-postadresse på bryant.edu
Stanford A. WestjohnUniversity of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
Karen MachleitUniversity of CincinnatiVerifisert e-postadresse på ucmail.uc.edu
Mya Pronschinske GrozaBusiness Department Head and Associate Professor of Marketing at the University of IdahoVerifisert e-postadresse på uidaho.edu
Robert W PalmatierUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
Frank R. KardesProfessor of Marketing, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
Jennifer BechkoffSan Jose State UniversityVerifisert e-postadresse på sjsu.edu
Følg![vijaykumar Krishnan](https://scholar.googleusercontent.com/citations?view_op=view_photo&user=f4swv1gAAAAJ&citpid=2)
vijaykumar Krishnan
Professor of Marketing, Northern Illinois University
Verifisert e-postadresse på niu.edu