Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1199 | 1168 |
h-indeks | 17 | 17 |
i10-indeks | 20 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Claudia E HenningerReader in Fashion Marketing Management, University of ManchesterVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Monique RetamalUniversity of Technology, SydneyVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Brian J. HracsAssociate Professor, School of Geography and Environmental Science, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Mary Hanlon, PhDSociology Professor, Okanagan CollegeVerifisert e-postadresse på okanagan.bc.ca
- Jenny SjöholmLecturer, Department for Social change and Culture LiUVerifisert e-postadresse på liu.se
- Mariangela LavangaAssociate Professor of Cultural Economics and Entrepreneurship, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på eshcc.eur.nl
- Rhiannon PughLund UniversityVerifisert e-postadresse på circle.lu.se
- Eri AmasawaResearch Center for Advanced Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på enesys.rcast.u-tokyo.ac.jp