Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 968 | 635 |
h-indeks | 15 | 14 |
i10-indeks | 16 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Michel ClementProfessor für Marketing und MedienmanagementVerifisert e-postadresse på uni-hamburg.de
- Wolfgang SofkaProfessor for Strategic and International Management, Copenhagen Business School, Department ofVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Pedro de FariaProfessor of Innovation Management, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på dartmouth.edu
- Jan U. BeckerKühne Logistics UniversityVerifisert e-postadresse på the-klu.org
- Nadia Abou NaboutWU ViennaVerifisert e-postadresse på wu.ac.at
- Annette HofmannAssociate Professor, University of CincinnatiVerifisert e-postadresse på uc.edu
- Karen Page WinterichProfessor of Marketing, Gerald I. Susman Professor in Sustainability, Penn State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Marco CaliendoUniversity of Potsdam and IZAVerifisert e-postadresse på uni-potsdam.de
- Prasad A. NaikUniversity of California DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu