Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5871 | 2595 |
h-indeks | 34 | 27 |
i10-indeks | 50 | 41 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Tina LOWREYHEC ParisVerifisert e-postadresse på hec.fr
- L. J. SHRUMHEC ParisVerifisert e-postadresse på hec.fr
- Russell BelkYork UniversityVerifisert e-postadresse på schulich.yorku.ca
- Nancy WongUniversity of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Naomi MandelYellow Corporation Professor of Marketing, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Aric RindfleischUniversity of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- R. P. BagozziProfessor of Behavioral Science in Management, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Lan Nguyen ChaplinNorthwestern UniversityVerifisert e-postadresse på Northwestern.edu
- Kathleen D. VohsVerifisert e-postadresse på umn.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Dawn IacobucciVanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Forrest V. Morgeson IIIDepartment of Marketing, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
Følg
Ayalla Ruvio
Marketing professor, Broad College of Business, Michigan State University
Verifisert e-postadresse på msu.edu - Startside