Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 87878 | 26022 |
h-indeks | 91 | 51 |
i10-indeks | 245 | 117 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Clifford ShultzProfessor and Charles H. Kellstadt Chair of Marketing, Loyola University ChicagoVerifisert e-postadresse på luc.edu
- Kim CorfmanProfessor of Marketing, New York University Stern School of BusinessVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Donna HoffmanThe George Washington University School of BusinessVerifisert e-postadresse på gwu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Richard W. PollayProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på sauder.ubc.ca
Følg
Morris B. Holbrook
W. T. Dillard Professor Emeritus of Business, Columbia University
Verifisert e-postadresse på columbia.edu