Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9384 | 3333 |
h-indeks | 34 | 24 |
i10-indeks | 47 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på haas.berkeley.edu
- Philip M. ParkerINSEAD Chair Professor of Management ScienceVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Peter Pal ZubcsekColler School of Management, Tel Aviv UniversityVerifisert e-postadresse på tauex.tau.ac.il
- Luk Van WassenhoveINSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Atalay AtasuProfessor, INSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordVerifisert e-postadresse på sbs.ox.ac.uk
- Kaifu ZhangAssistant Professor of Marketing, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Amitava ChattopadhyayINSEAD--The GlaxoSmithKline Chaired Professor of Corporate Innovation InnovationVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Sumitro BanerjeeAssociate Professor of Marketing at Grenoble Ecole de ManagementVerifisert e-postadresse på grenoble-em.com