Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 28225 | 11815 |
h-indeks | 39 | 32 |
i10-indeks | 43 | 39 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martin MendeJim Moran Professor of Business Administration, Rockwood School of Marketing, Florida State Univ.Verifisert e-postadresse på fsu.edu
- Lia PatrícioAssociate Professor, INESC TEC and Faculty of Engineering, University of PortoVerifisert e-postadresse på fe.up.pt
- Mark S. RosenbaumThe CitadelVerifisert e-postadresse på citadel.edu
- Raymond P. FiskDistinguished Professor Emeritus of Marketing, Texas State UniversityVerifisert e-postadresse på txstate.edu
- Kent GraysonKellogg School of ManagementVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Chris VossProfessor of OM, Warwick Business School, Emeritus Professor London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- A ParasuramanProfessor of Marketing, University of MiamiVerifisert e-postadresse på miami.edu
- Steven W RayburnAssociate Professor, Texas State UniversityVerifisert e-postadresse på txstate.edu
- Haluk DemirkanUniversity of Washington - TacomaVerifisert e-postadresse på uw.edu
Følg
Amy Ostrom
Professor of Marketing, Arizona State University
Verifisert e-postadresse på asu.edu - Startside