Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9357 | 3354 |
h-indeks | 54 | 30 |
i10-indeks | 134 | 63 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Vivian Maria VasquezProfessor, American UniversityVerifisert e-postadresse på american.edu
- Pat ThomsonProfessor of Education, The University of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Robert HattamUniversity of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Annette WoodsQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Jo-Anne ReidProfessor of Teacher Education, Charles Sturt UniversityVerifisert e-postadresse på csu.edu.au
- Hilary JanksProfessor Emerita, University of the WitwatersrandVerifisert e-postadresse på wits.ac.za
- Lisa KervinProf Language and Literacy, University of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Allan LukeQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Marie BrennanAdjunct Prof, Uni South Australia;Hon Prof, Victoria Uni; Extraord Prof StellenboschVerifisert e-postadresse på vu.edu.au
- Professor Kathy A. MillsInstitute for Learning Sciences and Teacher Education Australia, Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Trevor GaleUniversity of GlasgowVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Peter FreebodyProfessor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på inbox.com
- A.H. DysonThe University of Illinois at Urbana- ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu