Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7062 | 3676 |
h-indeks | 28 | 26 |
i10-indeks | 38 | 34 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Seonaidh McDonaldUHI OrkneyVerifisert e-postadresse på uhi.ac.uk
- Panayiota Julie AlevizouLecturer in marketingVerifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk
- William YoungSustainability Research Institute, University of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Claudia E HenningerReader in Fashion Marketing Management, University of ManchesterVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Fran BlumbergProfessor, Division of Psychological & Educational ServicesVerifisert e-postadresse på fordham.edu
- Maree ThyneProfessorVerifisert e-postadresse på otago.ac.nz
- Patrick De PelsmackerUniversity of AntwerpVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Nathalie DensProfessor of marketing, University of AntwerpVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Peter ArmstrongEmeritus Professor, University of Leicester Management SchoolVerifisert e-postadresse på le.ac.uk
- Diana Gregory-SmithProfessor of Marketing & Sustainability, Newcastle UniversityVerifisert e-postadresse på newcastle.ac.uk
- Fraser McLeayUniversity of Sheffield Management SchoolVerifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk
- Pallavi SinghSenior Lecturer in Marketing, Sheffield Hallam UniversityVerifisert e-postadresse på shu.ac.uk
- Leah WatkinsUniversity of OtagoVerifisert e-postadresse på otago.ac.nz
Følg
Caroline J Oates
Reader in Responsible Marketing, University of Sheffield
Verifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk - Startside