Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2044 | 1861 |
h-indeks | 23 | 22 |
i10-indeks | 36 | 34 |
Offentlig tilgang
Vis alle36 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Katariina Salmela-AroUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kirsti LonkaProfessor of Educational Psychology, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kai HakkarainenUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Erika MaksniemiUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kimmo AlhoProfessor of Psychology, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Markus TalvioUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- katja upadyayaresearcherVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Mona MoisalaDepartment of Psychology and Logopedics Faculty of Medicine, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Rasmus MannerströmUniversity teacher, University of Helsinki, FinlandVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Xin TangSchool of Education, Shanghai Jiao Tong UniversityVerifisert e-postadresse på sjtu.edu.cn
Følg
Lauri Hietajärvi
University Lecturer / Researcher, University of Helsinki
Verifisert e-postadresse på helsinki.fi