Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6977 | 5127 |
h-indeks | 33 | 31 |
i10-indeks | 53 | 48 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Verifisert e-postadresse på oxfordbrookes.net
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityVerifisert e-postadresse på stjohns.edu
- Bo EdvardssonProfessor of Business Administration, CTF Service Research Centre, Karlstad universityVerifisert e-postadresse på kau.se
- Anders GustafssonProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Janet R. McColl-KennedyProfessor of Marketing, The University of Queensland, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
- Margareta FrimanProfessor, SAMOT, CTF, Karlstad universityVerifisert e-postadresse på kau.se
- Elina JaakkolaProfessor of Marketing, Turku School of Economics, University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- roger maullUniversity of ExeterVerifisert e-postadresse på exeter.ac.uk
- Fred PonsignonKEDGE Business SchoolVerifisert e-postadresse på kedgebs.com
- Thorsten GruberProfessor of Marketing and Service Management, Centre for Service Management (CSM), LoughboroughVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk