Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2016 | |
---|---|---|
Sitater | 2196 | 434 |
h-indeks | 23 | 14 |
i10-indeks | 26 | 17 |
Medforfattere
Luca AnderliniProfessor of Economics, Georgetown UniversityVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
Alessandro RiboniProfessor of economics Ecole Polytechnique, CRESTVerifisert e-postadresse på polytechnique.edu
andrew postlewaiteProfessor of Economics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på econ.upenn.edu
Antonio MerloNew York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
Leeat YarivPrinceton UniversityVerifisert e-postadresse på princeton.edu
Mariagiovanna BaccaraWashington University in Saint LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
Allan Collard-WexlerProfessor of Economics, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
J. Miguel Villas-BoasJ.Gary Shansby Professor of Marketing Strategy, Haas School of Business, UC-BerkeleyVerifisert e-postadresse på haas.berkeley.edu
Giuseppe BertolaUniversità di TorinoVerifisert e-postadresse på alum.mit.edu
Francois Ortalo-MagneDean, London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu

Leonardo Felli
Professor of Economics, University of Cambridge
Verifisert e-postadresse på cam.ac.uk - Startside